knap_download

Mange erhvervsledere og politikere omtaler begrebet ‘disruption’ som noget helt nyt, der har rystet hele brancher og industrier. Disruption er imidlertid bare et flot ord for forandring. Og forandringer er ikke noget nyt for dansk erhvervsliv; snarere en konstant.

I bogen “Danmark under forandring” forholder John R. Kristensen og Thomas Dyekjær sig til de fundamentale forandringer, som særligt de teknologiske kvantespring har ført med sig. Forandringer, vi ifølge forfatterne, skal imødegå med nytænkning, kreativitet og alternative mindset.

Bogen er et bidrag til debatten om den kreative vækst, som fremtidens værdi- og jobskabelse i Danmark skal baseres på.

Om forfatterne

John Robert Kristensen er cand.merc. (Management of Technology) og adm. dir. i Gramex, som forvalter rettigheder for udøvende kunstnere og pladeselskaber.

Han har de sidste 20 år beskæftiget sig med strategi, ledelse og salg og har haft en lang række ledende stillinger i internationale selskaber, bl.a. en fortid som direktør i Nokia, nordisk marketingschef i Blaupunkt, marketingschef i Canal Digital og senior advisor i Dansk industri.

Thomas Maagaard Dyekjær er cand-polit. og underdirektør i Gramex.

Han har gennem de sidste 20 år primært arbejdet med strategi og forretningsudvikling inden for medier og teknologi, bl.a. som en del af ledelsen i YouSee (TDC), som projektchef og koordinator i DR, forretningsudvikler i Copydan, konsulent i Kulturministeriet og forsker hos Nordisk Kultur Institut.

John Robert Kristensen

MEDFORFATTER

Thomas Dyekjær

MEDFORFATTER

Telefon

+45 3155 3035

Adresse

Marienbergvej 132,
4760 Vordingborg