Online markedsføring – 360°

Tilmelding

Den 10. oktober 2017, kl. 9-13 tilmeld her – lokation VF Slagelse

Underviser: Thomas Sloth, i-strategi

Online markedsføring er vigtigere end nogensinde på din vej til succes. Men hvilken online strategi – og hvilke platforme skal en virksomhed vælge? I denne workshop giver Thomas Sloth en 360° gennemgang af muligheder inden for online marketing.

Udbytte:
Workshoppen vil belyse følgende områder:

​Search marketing: Google er den primære platform, når dine kunder har et konkret behov, hvorfor tilstedeværelsen på Google har afgørende betydning. Her hedder værktøjerne SEO, AdWords og Google places.

​Social media marketing: Kan man sælge på YouTube, Facebook og LinkedIn? Hvordan giver man værdi til brugerne? Hvilke fordele og ulemper er der ved de respektive platforme?

​Nyhedsbreve: Det er lettere at sælge til kunder, der udviser interesse for dit produkt/service, men hvordan får man tilmeldinger – og hvad vil kunden gerne vide?

​Affiliate marketing: Få vist dine reklamer på andres websites. Hvordan? Og hvad er ReMarketing?

​WebAnalyse: Ved online marketing kan du måle den eksakte værdi af dine markedsføringstiltag ved fx værktøjet, Google Analytics. Et vigtigt redskab til at se dine kunders online adfærd på dit website.

Da internettet er dynamisk – er brugernes adfærd det også. Derfor kan indholdet af workshoppen være anderledes end ovenstående, med det udgangspunkt, at du får de nyeste tiltag.

Om Thomas Sloth: Direktør for i-Strategi – som hjælper virksomheder med online markedsføring og salg på nettet. Thomas Sloth har samtidig på egen krop prøvet, hvad det vil sige at have en webshop. Hvor vigtig den helt rigtige online markedsføring og synlighed er for at opnå det, man ønsker og drømmer om.

Telefon

+45 3155 3035

Adresse

Marienbergvej 132,
4760 Vordingborg